V noči na četrtek je v regijskem klicnem centru potekala uspešna nadgradnja komunikacijske infrastrukture, s katero je bila stara analogna telefonska centrala zamenjana z novo, sodobno digitalno centralo.
Kljub obsežnosti posega je bila nadgradnja izvedena v nekaj nočnih urah in to v času, ko je količina klicev bistveno nižja, med eno in peto uro zjutraj. Regijski klicni center, ki pokriva široko območje južne in zahodne Slovenije ter služi kot prva bojna linija za številne nujne klice, je s tem posegom naredil pomemben korak naprej v smeri digitalizacije, večje zanesljivosti in večje prilagodljivosti sodobnim izzivom. Nova digitalna telefonska centrala omogoča boljšo pretočnost, krajše odzivne čase in več možnosti za integracijo z drugimi digitalnimi sistemi. Obenem pa omogoča tudi varnejšo komunikacijo, podporo IP protokolom ter enostavnejše upravljanje s podatki. Kot so pojasnili pri tehnični ekipi, je nova telefonska centrala pripravljena na prihodnje nadgradnje, vključno z vključevanjem umetne inteligence za prednostno razvrščanje klicev in avtomatsko preusmerjanje v primeru povečane obremenitve.
Vodja projekta je inženir in je poudaril pomen temeljitega načrtovanja. Ključ do uspeha je bila natančna analiza delovanja sistema in sodelovanje med vsemi. Nadgradnjo so izvedli v najmanj obremenjenem časovnem oknu, kar pomeni, da uporabniki spremembe praktično niso opazili, je še dodal. Med posegom so bili vsi vhodni klici preusmerjeni na varnostno rezervno telefonska centrala, ki omogoča nemoteno delovanje tudi v primeru izpadaj glavne telefonske linije. Tako ni prišlo do prekinitev v delovanju, kar je pri klicnem centru, kjer šteje vsaka sekunda, izjemnega pomena. Klicni center tako z novo opremo pridobiva večjo operativno zmogljivost, saj lahko istočasno upravlja večje število klicev in bolje analizira prometne vzorce.
To pomeni tudi boljšo pripravljenost na krizne situacije, v primeru naravnih nesreč ali drugih izrednih dogodkov, ko število klicev nenadoma hitro naraste. S to nadgradnjo centrale se je regijski klicni center postavil na pot digitalne preobrazbe, ki prinaša večjo učinkovitost in varnost.